dimecres, 7 de maig del 2014

Verkami moianès en marxa

... 1000€!!! Demà es complirà la tercera setmana de l'inici de la campanya de Verkami i avui ja hem assolit l'objectiu de la setmana. Ara toca assolir els 1500€ necessaris perquè es faci realitat el disc! I, si podem, superar-los!Necessito la vostra ajuda per seguir donant a conèixer el projecte. Com a més gent arribi, més possibilitats hi ha d'arribar amb èxit al termini de la campanya. Queden 27 dies!




I avui vull compartir una història amb vosaltres. Fa uns anys vaig conèixer un noi de Moçambic que es convertiria en un bon amic i company de bolos. Gràcies a això, a través de començar a conèixer música de l'Àfrica, vaig començar a investigar i treballar en les meves arrels brasileres. Com en una metàfora històrica, vaig arribar a Brasil a través de l'Àfrica partint d'Europa, sense voler oblidar els indis natius dels quals també formo part. Ell em va batejar com a Namina. I Namina no seria Namina sense les persones que m'han recolzat, ensenyat, inspirat i, fins i tot, fet la traveta. Així que, com a homenatge a aquest amic, us deixo un plat de Moçambic que fa molts anys ens va cuinar i ara jo he intentat fer: "caril de amendoim" fet amb pollastre i cacauets.

Ah, i bon dia! :)

Natàlia